SEO a bőröndök világában
Nincs könnyű dolga egy most induló webáruháznak, hiszen már túl vagyunk a weboldal-készítés, a keresőoptimalizálás (SEO) és a közösségi médiák aranykorán. Az élen haladó versenytársak 10-15 év előnye szinte behozhatatlannak látszik. Mit tehet ma egy induló webshop, ha bőröndöket szeretne eladni Magyarországon?
3 hasznos tipp, ha bőrönddel akarsz elindulni a webshopok világában
1. Ne fejlessz, inkább bérelj webáruházat, így nem a kódolással, hanem az üzlet és a brand felépítésével tudsz foglalkozni!
2. Keresd az egyensúlyt, a folyamatos és fokozatos növekedést! Az online kereskedés nagyon összetett, kicsit érteni kell mindenhez, a számlázástól, a jogon és logisztikán át, az ügyfélkommunikációig, tényleg szinte mindenhez. Ezek a területek szorosan összefüggnek egymással, ezért nem jó, ha egyik-másik terület fejlesztése elmarad, hamar visszahúzza a többit is.
3. Légy a legjobb az online térben! Próbálhatsz érdeklődőket, követőket gyűjteni a közösségi médiával: Tiktok, Facebook, Youtube, Twitter, stb., ami rengeteg időt és munkát igényel. Használhatsz online piactereket, fizethetsz kampányokért és hirdetésekért, de ehhez sok-sok pénz kell. Vagy próbálkozhatsz SEO-val, hiszen "Google a legjobb barátod" és az organikus találatokért szinte semmit nem kell tenned és nem kell fizetned. Vagy mégis?
Lássuk hogy áll az Utasplaza a SEO területén:
1. SEOInfo
2. SiteChecker
3. SEOCheck
További SEO tesztek: GTmetrix, Pagespeed, Pingdom, XMLSitemaps, WebpageTest, Ahrefs Backlink-Checker
Az Utasplaza.hu sok helyen megjelent az online térben, itt próbálunk néhányat felsorolni: Quora,