IT Magazin
A webáruházak számára nagyon fontos, hogy láthatóvá váljanak az érdeklődők számára az online világban.
Nemcsak az internetes keresőkben (Google, Bing, Yahoo, Baidu, stb.), hanem a közösségi médiában ( Facebook, Youtube, Tiktok, Reddit, stb.), illetve a tradicionális portálokon, blogokban és weboldalakon is megjelenjenek és ismertté váljanak. Ez igaz az Utasplaza webáruházra is.
LinkTree, Bitly Utasplaza, Bitly Bőrönd, Bitly Zokni, Bitly 手提箱
Remélem senki nem tapasztalja meg azt a rossz érzést, amikor a reptéren a szalag mellett állva rá kell döbbenni, hogy a bőrönd, benne a ruhákkal, zoknikkal, a búvárszemüveggel és mindennel együtt nem érkezett meg. Lehet, hogy csak lemaradt a gépünkről és a következő járatok valamelyikével megérkezik, viszont legrosszabb esetben elveszett a szállítás során. Lehet, hogy a poggyászcímke leesett és a csomag beazonosíthatatlanul várakozik egy raktárban több ezer gazdátlan másik poggyász között.
Mit lehet tenni, hogy ez ne történjen meg vagy ha megtörténik mihamarabb beazonosításra kerüljön a bőröndünk?
Nincs könnyű dolga egy most induló webáruháznak, hiszen már túl vagyunk a weboldal-készítés, a keresőoptimalizálás (SEO) és a közösségi médiák aranykorán. Az élen haladó versenytársak 10-15 év előnye szinte behozhatatlannak látszik. Mit tehet ma egy induló webshop, ha bőröndöket szeretne eladni Magyarországon?
Hogyan találhatsz meg valakit az interneten? Egyszerű: beírod a kulcsszavakat a keresőbe és máris válogathatsz a találatok között. Ami nincs a listán az szinte nem is létezik. Hogyan lehet a találati listára, sőt a lista élére kerülni? Ez már a Google titka és a SEO optimalizálás területe. Feketeöves IT szakemberek próbálják megérteni, hogy mi is az.
Zolitól ezen a területen kaptunk rendkívül eredményes támogatást, hogy az UtasPlaza felkerülhessen a listák élére.